Friday, August 21, 2009

Ramadhan...Ramadhan...

Finally..Ramadhan is coming again...bulan yang dinanti-nanti oleh seluruh umat Islam...it's been so long since i wrote sumthing in my blog..on June 7....i had safely delivered my first child...a cute lil boy...yang diberi nama Muhammad Danish Rifqi...the feeling of being a mother is truely difficult to be describe...i had gone thru my 44 days of confinement n now i'm back to work almost 2 weeks...pojie n i decide to sent our lil baby to nursery while we r working...rasa rindu sangat bila berjauhan dengan danish...i try to go back home on time almost everyday coz i miss my lil boy so much...

This Ramadhan will be a special one for me...with my luv one staying wit me...pojie n danish...aku berharap agar pada Ramadhan ini aku diberikan kesihatan oleh-Nya untuk terus beribadat...Insya-Allah...

2 comments:

Linda said...

hi....
nak wish congrats for ur newborn baby. and selamat berpuasa.. eh ke x puasa ni? hehehe.. =)

Khadeeja Ishaq said...

thanx linda...kita puasa tau..hehe..tapi breastfeed mother blh dikecualikan kn...